Škoda 1000 MB VPRC (EVO 2)
Zažloutlé foto EVO 1 jasně hovoří, že tento typ je již minulostí. EVO 2 vychází z této předchozí verze, proběhly však důležité konstrukční změny, mimo jiné vycházející z nepřímého předchůdce Škoda 130 L MTX skup A, "Krtek".
Karoserie: Zde došlo k výrazným změnám oproti EVO 1. V přední masce byl vytvořen otvor pro vstup chladného vzduchu k chladiči a následně v přední kapotě vytvořen otvor pro odvod teplého vzduchu od chladiče. Odstraněny pomocné lapače vzduchu na zadních blatnících, upravené držáky předního nárazníku s úchyty světelné rampy.Přední pojistky kapoty závlačkové,zadní pružinové, ISA Racing v provedení nerez.
Vnitřní vybavení: Ocelová ochranná konstrukce, sedačky a pásy zůstaly beze změn z EVO 1, dodatečně namontován držák kamery, osvětlení pracoviště spolujezdce, nainstalováno ofukování čelního skla teplým vzduchem od chladiče,odvětrání prostoru pro baterii, pérové držáky jízdního výkazu, elektrická instalace pro přídavné světlomety.
Motor: Zde byly pouze upraveny přesahy vložek válců na maximální hodnotu, čímž se odstranil problém s vyhazováním vody při zahřátém motoru. Zásadní změnou bylo umístění chladiče do prostoru kufru. Náporový chladič Š 130 s dvojicí el. ventilátorů.
Plnění: Polonáporové, filtr KaN, přetryskovaný karburátor Jikov 32 SEDR, ovládaný kladkovým převodem ( systém struna-lanko) typ HRTrotthlequick 1.
Podvozek: Dodatečně namontovány zadní skluzy pod držáky tlumičů.