Jdi na obsah Jdi na menu
 


Škoda 1000 MB VPRC (Evo 3)

24. 1. 2007

Obrazek

 Náznakem lze říci, že vůz a posádka prošli silnou odtučňovací kůrou, byly provedeny zásadní změny na motoru a karoserii, včetně nového barevného provedení. 

Karoserie Zásadní změnou na karoserii je zasklení bočních oken LEXANEM. Byly odstraněny zdviháky předních oken, místo 6 mm skleněných oken bylo zasklení provedeno výše zmíněným 3 mm polykarbonátem.Trojúhelníková okénka zůstanou kvůli větrání nadále funkční. Díky těmto změnám došlo k úspoře na hmotnosti cca 11 kg.Je plánováno ještě zasklení zadního okna, kde by úspora hmotnosti byla vzhledem k jeho rozměrům značná.

Vnitřní vybavení Zde nedošlo k výrazným konstrukčním změnám. Pouze byla změněna vzhledem k praktičnosti barva interiéru z černé matové na šeď pastelovou, změnu zaznamenala i přístrojová deska, zapojen tlakoměr oleje.

Motor Z motorového prostoru byl odstraněn veškerý asfalt, který zde standartně navařovala automobilka,AZNP Mladá Boleslav, nositel Řádu práce a natřen šedí pastelovou.Byly provedeny drobné kosmetické úpravy pouze zlepšující vzhled motoru a jeho prostoru.Do motoru byla  namontována vačka 280/280 a vytvořeny dělené svody o neobvyklém průměru 43 mm.Plnění motoru přes filtr KaN se nezměnilo, pouze mezikus mezi filtrem a karburátorem byl vyměněn z dosavadního upraveného držáku filtru běžného typu za mezikus typ Nemo 1.

Ostatní zůstalo při starém. Toto bude asi poslední evoluce tohoto vozu. K zásadním změnám již nedojde a drobné úpravy , které se během sezony provedou , nebudou tak zásadní, aby to vedlo k navýšení evoluční řady.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář