Začátky 1
Jak je patrné, první soutěžní vůz Jiřího má sice vlastní pohon, ale to si všimněte, chybí mu jedno kolečko, což již tenkrát způsobovalo horší stabilitu v zatáčkách, ale později se vše vyřešilo přidáním čtvrtého - důležitého - kola a průjezdy se stabilizovaly.Něco málo o technice: podvozek svařen z trubek, přímé řízení, pohon zadního kola bez diferenciálu ( kdo to jakživ viděl diferenciál na 1 kole ???????????? ), pohonová brzda dvoupáková, kola z lehké slitiny, gumové obruče se vzorkem typu slick. Z oboru pasivní bezpečnosti za zmínku stojí také - z dnešního pohledu již tvarově překonaná - bezpečnostní přilba.
Když vlastnil první vůdčí list, za povšimnutí stojí, že jeho stroj má ještě o kolečko míň, než má stroj na horním obrázku! V dospělosti se vše dalo do pořádku, jen ten dvoutaktní motor se nechtěl nějak vzdát a tak sice kola čtyři, ale motor z motorky. No, nic.