Jdi na obsah Jdi na menu
 


EURO VP Teplice a aktualizovaný plán na podzimní část sezóny

23. 6. 2006

Tato soutěž byla  ředitelstvím zrušena pro malý zájem posádek. Ne, že by se jednalo o nezajímavou trať, ale na této situaci se podepsalo hned několik věcí. Především:

1) V době útlumu soutěžní činnosti v Čechách je velice odvážné pořádat soutěž, která se termínově kryje se soutěží Poháru ČR v rallye ( Lužické hory ) a současně se soutěží Volného poháru ( Světlá nad Sázavou ). V Čechách není dostatečný potenciál, aby bylo možné obsadit 3 současně se jedoucí podniky, navíc posádkami, které se v mnohých případech zúčastňují všech těchto tří seriálů.

2) Na špatném hodnocení Teplic se podepsal znovuvzkříšený ročník 2005, kde se stalo mnoho organizačních chyb a podcenění situace z pozice ředitele a hlavního sponzora akce a bude to ještě chvíli trvat, než si pořadatel vylepší reputaci u posádek a přesvědčí je o tom, aby přijely.

3) Třetím nedostatkem je nedostatečná informovanost potencionálních účastníků. Informace o nadcházející soutěži byly podle mne roztříštěné ( na stránkách Marionetty - kdo by to tam hledal?, stránky Teplic až do začátku června až tragicky neaktuální - stále nabízející na aktualitách pouze tendenční článek z roku 2005 o vrhání se diváků do tratě ). Jak jsem si dělal soukromou anketu na VP Pardubice ( necelý týden před Teplicemi ), tak o teplickém EURO VP věděli pouze místní - v Teplicích bydlící soutěžící - a jinak nikdo další ( někteří si dokonce i pletli Krušné hory s Lužickými - což je ještě navíc zeměpisný problém ).

Myslím si, že EURO VP Teplice, soutěž s velice pěknými tratěmi, má své místo v kalendáři rallye, bude to však ještě běh na dlouhou trať, aby přesvědčila ( a přilákala ) zájemce z řad soutěžních týmů. Je to škoda, podle toho, co bylo publikováno, by se jednalo o naprosto neotřelé svezení v prostoru Krušných hor, na tratích bývalé SKLO UNION TEPLICE. Pro EURO VP Teplice hovoří ještě jedna zdánlivá maličkost: po odvolání jarní rallye se v Teplicích toužebně očekával K4 Pohár v rallye 13. srpna. Už teď je jasné, že ani tento pohárový závod se nepojede, a tak nám na teplicku už ubývá pouze říjnový rallyesprint - zájem diváků bude jistě enormní - ale chce to včasnou publicitu. No, uvidíme...

VZHLEDEM K TĚMTO SKUTEČNOSTEM BYLO NUTNO UPRAVIT PLÁN PODZIMNÍ ČÁSTI SEZONY:

* 9.9.2006 Rallyesprint Hořovice ( jednodenní rallye typu sprint - 5. kolo VP ), délka tratě cca 220 km, délka RZ cca 70 km, všechny etapy denní. Zde chceme dojet s oběma vozy, navíc ve skupině H1  bychom chtěli výrazněji zabodovat do celkového hodnocení ( prozatím jsme 14. ve třídě H1 do 1200 ccm a to je výsledek, který není možno akceptovat ).

** 28.9.2006 IC WEST historic Václavská rallye ( jednodenní akce typu vícekolového sprintu v okolí Kramolína  - čtvrtek. Zde bychom chtěli porovnat výkony ve třídě A1 našich dvou vozidel Š1000 MB VPRC a  Š Favorit 136 L N ( ale i to je zatím nejisté, protože pořadatel vypsal třídu H1 do 750 ccm - tak proč to nevyužít ? ). Nakonec jsme se rozhodli pro WRC, bude nás ve třídě asi jen tak tak - 5 aut. Startovné je  Kč 1700 pro SA auta a Kč 1500 pro HA auta . Pojistku zařizuje pořadatel a úrazovku si musíme sjednat sami. Jedna RZ délky cca 5 km. Trénink se koná hned brzo ráno od 6 hodin a jak je v Mistrovství světa běžné - pouze 2 průjezdy, dopoledne se jede 3x tam a odpoledne 3x nazpět - tzn. 30 km RZ a plus 10 km přejezdy do servisu, který bude v obci Kramolín ). Máme zajištěno ubytování v motelu Pyramida v Nepomuku na středu a čtvrtek večer. Vyhlášení proběhne ve vyhlášené hospodě U Kubátů, kde mají ty nejdražší guláše ve střední Evropě. V současné chvíli - 18.9.2006 v 15:10 hod - je na startovce 70 aut!!!!

**** 27. - 28.10.2006  IV. ročník Rallye Střela (dvoudenní  rallye - pátek noc 2x1 RZ, přeskupení podle dosažených časů, sobota den 3x3 RZ ). Jedná se o klubovou akci otevřenou pro všechny zájemce, požadovaná technika je na úrovni VP 2005 minimálně - tzn. odpadají tím dohady, zda se může jet s naším VPRC nebo ne. Tak, jak jsme očekávali, pojede se v okolí Žihle ( takže už máme trať napsanou  od jara - hurá !!! ), Tisu, Lubence a Chyše. Je to opravdu krásná trať, doufám, že bude aut dost. Trať bude kompletně uzavřená ( včetně servisní zóny na place u firmy Tondach - asfalt ), start bude u Penzionu v Nových Dvorech a vyhlášení v kulturáku v Žihli, nebo na rampě u penzionu ( podle počasí ). Servisní přestávky budou poměrně dlouhé, a tak bude jistě mnoho prostoru pro návštěvy diváků, sponzorů a na diskusi s nimi.

O případných změnách v plánu a o praktických dopadech nového silničního zákona na naši činnost vás budu průběžně informovat.

TENTO ČLÁNEK JE PRŮBĚŽNĚ AKTUALIZOVÁN NA ZÁKLADĚ INFORMACÍ OD POŘADATELŮ!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář