Jdi na obsah Jdi na menu
 


IX. Střela - Rallye Malé Monte Chříč 2010

17. 9. 2010

ObrazekObrazek

Balů s Dandym dojeli na 5. místě ve třídě H3, čímž si polepšili v celkovém hodnocení šampionátu na 6. místo se 16 body a v celkovém pořadí historiků na 23. místo s 18 body.

Po pátečním krásném dni, kdy si posádka  prošla AP i TP, i za slunečného dne v klidu odtrénovala, se počasí obrátilo o stoosmdesát stupňů. Od noci vydatně pršelo a sychravé ráno nám dalo všem za pravdu, že start na mokrém obutí je jedinou možnou volbou. Pouze tak trochu abychom popíchli Balůa, čas od času jsme prohodili poznámku typu: „ Támhle se to tak nějak protrhává, půjdem do suchejch…“ atd. Balů nám vždy na oplátku určil směr odchodu z diskuse lakonickým: „ Děte do pr….!“ ( Přitom např. takový hrdina Krestova typu ten jezdí zásadně na suchejch v dešti, to je ale pan jezdec, Balů, víš...)

Začátek závodů se nám o více jak hodinu posunul – jak jsme se později dozvěděli někteří pořadatelé na to v tom počasí hodili bobek – takže se začalo s pořádnou sekerou, která dál a dál narůstala s každým přestavováním časoměřičů. Otáčení časomíry má zvláště na RC už svou historii, ale točit po každé RZ (???), to je docela odvážný plán, pokud mám uzávěru pouze do 18 hodin, hrozí nejisté počasí a jsou už krátké dny. Prostě a krátce, tento experiment nevyšel a odjely se pouze dvě třetiny toho, co bylo podle harmonogramu v plánu.

Prakticky celý den vydatně pršelo, a pokud se stalo, že na chvíli přestalo a už už jsme byli připraveni přezouvat, rozpršelo se znovu. Vyvstal tím problém s chybějícími intermedii, která se jevila v místních podmínkách jako nejlepší. Voda totiž již na silnici nestála, místy byla i suchá místa a tyto přechody nejsou pro vyloženě mokré směsi úplně ideální. Otázkou je, co bychom touto sadou získali, protože odstup na  4. posádku byl poměrně velký. K zamyšlení to jistě stojí pro příští sezónu, kdy bude především nutné zajistit sadu suchých pro škodovku.

V ostrém dešti přišla zpráva, že se třetí kolo nejede, sbalili jsme mokrý stan a špinavou plachtu, naložili auto a jeli se sušit do penziónu.

Přestože Škoda 1000 MB RCC zdárně postupuje v šampionátovém žebříčku, je nad slunce jasnější, že již letos nemůže zasáhnout do celkových bednových umístění v H3. Přes zimu je naplánováno nové obutí a zlepšení vršku motoru. Dá se očekávat, že by – tak v druhé polovině sezóny 2011 - bylo možno zkušebně vyjet s novou škodovkou ( 130 LR ), která by i podvozkově vyrovnala hendikep současné konstrukce v H3. Současná škodovka totiž nyní jezdí jako jediná v H3 s klasickou kyvkou, což ji významně podvozkově zpomaluje.

Hnáta v.r.

stránky pořadatele: www.marionetta.cz

Obrazek

"Čéče, nemrač se..."

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Kramolín

(Michal R. RKL, 28. 9. 2010 15:40)

Nazdar závodníci.Píšu,že nemám kontakt na Jirku,aby jsme se domluvili na ten Kramolín.Tak ať se mi ozve.Čau tě

Re. foto

(Dandy, 21. 9. 2010 22:44)

a nemohly by se přijmout raději ty cvičitelky ze mlejna ..... ? ;-)

Re foto

(Balů, 21. 9. 2010 11:57)

No, spíš asi plastického chirurga, tady ani vizážista ze "Šťastného lesa" nepomůže...

Re foto

(Hnáta, 20. 9. 2010 15:44)

Týmový psycholog dostane padáka, raději přijmeme schopného vizážistu...

Foto

(Balů, 20. 9. 2010 8:42)

Se nemračím, takto vypadám, když jsem pozitivně naladěnej...