Jdi na obsah Jdi na menu
 


Rallye Show Erpužice 20.11.2010

22. 11. 2010

V sobotu 20. listopadu se jel závěrečný podnik šampionátu Rallye Show, do kterého se započítávaly výsledky ze třech Valečkových Rallye Show a Volfova "Kramolína".

Letos jsme se zúčastnili dvou podniků RS, ale v každém v jiné kategorii ( Kramolín v H1 a Erpužice v A1 ), takže jsme na celkové body v absolutním pořadí šampionátu nedosáhli. Ve třídě H1 jsme se celkově díky bronzovému Kramolínu umístili na 7. místě, což při jednom odjetém závodě je poměrně dobrý výsledek.

Posádku v Erpužicích tvořila kombinace našich dvou stálých posádek. Hnáta na pozici řidiče a Dandy na sedadle spolujezdce. Servis a catering a trénink zajišťoval Pytlák. Ubytování jsme měli asi 600 metrů od servisní zóny v ubytovně na fotbalovém stadiónu, kde jsme měli veškeré pohodlí - včetně nedaleké pivnice ( 60 metrů, kde byli schopni nám na večer i uvařit ). 

Trénink jsme absolvovali ve dvou vozidlech odlišné konstrukce, zezačátku jsme si psali rozpis a projížděli trať s cateringovou Avií. Výhodou bylo vyšší sezení, bylo dobře vidět, kde katovat, kde ne, jak je kde hluboká škarpa ( skoro všude a hodně hluboké ), nevýhodou, že jsme zachytili za několik větví stromů ( tyto jsme samozřejmě nezapisovali do svých poznámek, protože s Favoritem budeme jistě na trati o něco níž ). Kontrolní projíždění jsme absolvovali s Danovým Saabem, na který jsem si velice rychle zvykl a nejraději bych s ním absolvoval i závod.

...a pak už přišlo ráno před vlastním závodem, zpestřené - jak jinak - drobnou elektrickou závadou na ventilátoru. Po tomto neurotickém začátku jsme vyjeli na trať s ne zrovna nejlepším obutím.

Obrazek

Hnáta: "Na první dva testy jsme obuli dost nevhodně a hodně to klouzalo, dá se říci, že jsme si prvními dvěmi testy znehodnotili celý výsledek. Na další 4 testy jsme přezuli na intermedia Maxsporty, které se v místních podmínkách jevily jako podstatně lepší, a také jsme se díky tomu výrazně zrychlili. Převážná část trati vedla vlhkým lesem, což při situaci, kdy jsem nesměl škrábnout auto před prodejem, bylo více než svazující. Takhle mizerně se mi už dlouho nejelo...a klasicky, když se mi to konečně začínalo líbit, tak byl konec. Asi stárnu a měl bych přejít na delší vícedenní soutěže třeba "dakarského" typu."

Obrazek

Trať byla vybrána hezky, pouze diváci měli velký problém s přístupem na zajímavá místa. Organizace šla dobře a vzniklé záseky byly především díky výletům posádek mimo trať.

Hnáta v.r.

Edit: přidána videa:

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Re fanda

(Hnáta, 25. 11. 2010 17:28)

Favorit byl opravdu hned po závodech prodán, ale zůstává v našem týmu, a to znamená i v základních týmových barvách. Plán na příští sezónu pro něj ještě není hotov ( možná seriál RS, možná VP ), ale v každém případě s ním již nadále nepočítám jako s náhradním vozidlem. WRC projde přes zimu rozsáhlou rekonstrukcí a věříme, že investice vložené v rámci této rekonstrukce nejenom vozidlo zrychlí, ale i se zvýší jeho provozní spolehlivost. Příští sezóna pro WRC bude zřejmě RC - pokud možno kompletní seriál - s jediným, ale smělým cílem : vyhrát H1.

fanda

(ben, 25. 11. 2010 14:00)

Copak HRT prodává Fanouše? tj. už je prodaný? Trabík je v kupě, že už nebude potřeba záložní vozidlo?