Rallye Liberec Legend 2013 aneb páteční noční peklo a pohodová sobota
Již od čtvrtka 12. září započal již druhý ročník Rallye Liberec administrativními a technickými přejímkami. Letošní ročník se tentokrát výhradně zabýval historickými soutěžními vozidly a tudíž přívlastek "Legend" byl opravdu na místě. Sešla se zde zajímavá plejáda historických soutěžních vozidel: Trabantí flotila, Wartburg, škodovky různých ročníků, VAZ, Lancie, Alfa Romeo, početná skupina Golfů, BMW, i Swift...
Naše pomoc pořadateli:
Dandy jako hlavní časoměřič, Balů a Pytlák předjezdci před startovním polem, Domovník jako startér dvou pátečních nočních a třech sobotních denních měřených testů, Dejmal jako technik na technické přejímce a startér třech sobotních testů, Martin jako již zkušený cílař na stanovišti STOP dvou pátečních nočních a třech sobotních denních testů, Hnáta jako hlavní technický komisař a startér třech sobotních testů. Nemohu ani zapomenout na dvě nové posily, nové cílařky Ivušku a Kačku do stanovišť stop.
Nejlepší představu o běhu událostí si uděláte z chronologicky řazených aktualit:
úterý 10.9.2013: Pytlák to vzdal, angína v rozvinutém stádiu, v pátek v noci bude u Balůa zaskakovat Dejmal, v sobotu nějaký nováček.
Středa 11.9.2013: Pytlák jede, jak se říká, kalhoty byly staženy dříve, než se objevil brod...nemoc byla zažehnána zodpovědnou léčbou, program zůstává nezměnen, páteční noc a dvě etapy denní s Pytlákem, poslední etapa hostující spolujezdec-nováček.
Čtvrtek 12.9.2013: Technické přejímky proběhly celkem v pořádku. Trochu překvapily problémy s revizemi ručních hasících přístrojů, na které velké množství posádek trochu pozapomnělo. Situaci korunoval tak trochu Balů, místo aby šel jako předjezdec příkladem, hasičák měl 4 roky propadlý a namísto, aby nám poděkoval, jak jsme mu zkontrolovali vozidlo, s drzým úsměvem nás poslal do nezveřejnitelných tělesných zadních částí.
Pátek 13.9.2013: Pokračují přejímky a opravy nedostatků ze čtvrtka, posádky jsou disciplinované, poctivě odstraňují zjištěné závady ( až na Balůa, který s drzým úsměvem nerespektuje zjištění hlavního komisaře a odchází do bufetu na kávu ).
Odpoledne, po krátkém bloudění, přijíždějí naše nové časoměřičské posily Ivuška a Kačka a můžeme se tudíž začít přesouvat na cíl noční rychlostní zkoušky, kde - za plného závodního provozu - proběhne jejich školení pod vedením zkušeného lektora Martina.
Začíná pekelně pršet.
Sobota 14.9.2013: Pytlák odjel všechno.
Hnáta v.r.
Komentáře
Přehled komentářů
Propadlý hasičák......co k tomu dodat.......tento propadlý dle přejímacích techniků nevyhovující hasičák odnesu na "revizi" k technikovi.....ten se podívá na manometr, na datum na tlakové lahvi a dá tam razítko, já mu za to zaplatím.....a rázem nefunkční hasičák je najednou bez chyb....před tím by nic neuhasil, teď jo....obrázek si o tom každý udělá sám....
RLL 2013
(Balů, 15. 9. 2013 18:33)Opět krásné rychlostní zkoušky, škoda toho pátečního slejváku na noční etapě. Děkuji pořadatelům za možnost si užít tuto soutěž v roli předjezdce stejně jako minulý rok, svoji úlohu dojet do cíle jsem splnil a doufám, že se opět uvidíme na RLL 2014. Děkuji Pytlákovi za bezchybné čtení a všem, ketří se podíleli na tom, abych mohl spolehlivě odjet tuto soutěž.
Hasičák
(Balů, 29. 9. 2013 21:29)