Jdi na obsah Jdi na menu
 


Hořovice 2018

1. 5. 2018

Na první letošní soutěž ČMPR, a pro nás první v nejednom ohledu:

a) první pro reinkarnovaný vůz po 3 letech,

b) první soutěž po 3 letech pro jezdce

c) zcela první pro nově složenou posádku Dan – Karel,

 jsme odjeli s přáním hlavně dojet, nic nerozbít, pokud možno abychom se vyhnuli vážnější závadě a plánem se postupně rozjíždět a sehrávat posádku ve vozidle.

A rovnou s potěšením mohu konstatovat, že se nám přání splnila, i když to bylo náročné a nevyhnuly se nám dětské nemoci nově poskládaného vozu a několikrát nám i zatrnulo.

 

Pátek

RZ1 Zátor: Drželi jsme se našeho plánu a také s ohledem na cca 30 minutový zásek před startem a tím pádem studené pneu a v kombinaci se zrádným povrchem této RZ jsme začali pozvolna. Také nevyježděnost byla znát, na brzdách jsme byli zbytečně brzy a většinu zatáček jsme jeli s velkou rezervou. Dosažený čas jen 3,6s za nejlepším ve třídě, byl lepší, než by se za daných okolností dalo očekávat. Dílem snad vhodně zvoleným pneu a dílem k rozumnému začátku také ze strany soupeřů.

31494460_10210961330682893_7465317789457186816_n.jpg

V servisu po RZ bylo nutné dotáhnout přední ramena na obou stranách.

RZ2 Zátor: již na přejezdu jsme zjistili nestandardní chování zadní části vozu a obávali se defektu pneu, kterou jsme ale při kontrole před RZ nezjistili. Závada byla rychle identifikována a vyřešena až v servisu šéfmechanikem Dejmalem – uvolněné uložení zadní nápravy. V RZ 2 jsme oproti prvnímu průjezdu ztratili 3 sekundy, nejspíše nikoliv kvůli uvolněné zadní nápravě, ale přehřívajícím se pneumatikám.

 

Sobota

31543395_10210961351563415_6047768733970071552_n.jpg

RZ3 Zaječov: Nadále jsme pokračovali v postupném hledání možností, což nám stačilo na průběžné 3. místo ve třídě.

Na přejezdu na RZ 4 jsme ale zjistili relativně vážný problém, který Karel velmi rychle identifkoval jako uvolněný agregát, což se před RZ podařilo potvrdit (zlomený úchyt silentbloku spodního uložení převodovky/motoru - reakční vzpěra). Díky včasné identifikaci vedoucí týmu Hnáta zajistit náhradní díl.

RZ4 Osov: vzhledem k zmíněnému jsme museli projet RZ s maximálním ohledem na tento problém a ztratili jsme zde cca 25 sekund.

V servisu pak Dejmal předvedl koncert, takže jsme do ČK na výjezdu ze servisu dorazili přesně na čas bez penalizace.

RZ5 a RZ6 jsme již začali zrychlovat a výsledkem byly naše nejlepší časy.

31513770_10210961353603466_8464804121445138432_n.jpg

Na konci RZ 6 jsme zaregistrovali odstupujícího Aleše Ritschla, čímž jsme se virtuálně dostali na 2. místo ve třídě. O to větší šok jsme zažili na přejezdu, kdy začal motor vynechávat a následně se zcela zastavil. Naštěstí jsme závadu ihned odhalili – teplem zdeformovaný palivový filtr, kvůli kterému se uvolnila palivová hadice a pumpa nasávala vzduch kolem. Po provizorní opravě jsme naštěstí mohli pokračovat do servisu.

Po RZ6 jsme s ohledem na průběžné pořadí, kdy jsme na vedoucí posádku ztráceli minutu a na další posádku za námi naopak měli více než minutový náskok, zvolili defenzivní taktiku a bez dalších komplikací odjeli zbylé 4 RZ a získali tak nejen 2. místo ve třídě (33. absolutně), ale především hodně bodů do bodování ČMPR.

Edit: doplněny 2 onboard videa, omluvte zhoršenou kvalitu záznamu:

RZ5

RZ6

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář